Genady Posted September 2, 2023 Posted September 2, 2023 (edited) Somebody just went to an old thread and marked -1 four of my posts in a row: starting with this one: I am very curious, what makes these posts deserving negs. And why extra image appears in my post when viewed in the activity lists? Here, the "IMG Lifestyle" image: Edited September 2, 2023 by Genady
iNow Posted September 2, 2023 Posted September 2, 2023 4 hours ago, Genady said: and marked -1 Balance restored
Genady Posted September 2, 2023 Author Posted September 2, 2023 2 minutes ago, iNow said: Balance restored Much obliged
TheVat Posted September 3, 2023 Posted September 3, 2023 Perhaps our recent new Norwegian-speaking member could shed some light on this? And why it took two weeks to react this way. @grayson Perhaps they are pining for the fjords?
grayson Posted September 3, 2023 Posted September 3, 2023 25 minutes ago, TheVat said: Perhaps our recent new Norwegian-speaking member could shed some light on this? And why it took two weeks to react this way. @grayson Perhaps they are pining for the fjords? Nei! Jeg kan knapt snakke norsk. Jeg kan lese boker sjont og jeg kan bruk google oversetter Just now, grayson said: sjont hvorfor sa jeg det? google oversetter! Jeg sverger hevn Vear sa snill hjelp meg Jeg ikke bruk google oversetter for det jeg knapt bruk google oversetter for det ^ dette er mitt emne! mitt! wrong topic, sorry tHought it was the one where I started speaking norsk Also, I have -13 reputation. I even tried not spitting nonsense. Look, at least I am not saying the earths gravity is reducing! Du er heldig, Genady! Du er heldig!
swansont Posted September 3, 2023 Posted September 3, 2023 13 hours ago, TheVat said: Perhaps our recent new Norwegian-speaking member could shed some light on this? They are not involved in dealing out the neg rep in question.
Recommended Posts